loading...
وبلاگ اختصاصی عباس تکاور

H بازدید : 29 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

ساخت وبلاگ:من به اینترنت متصل شدم به به سایتrozblog.comرفتم بعد درپایین این سایت نوشته شده ثبت سایت سایت جدید!روی همین گزینه کلیک کردم بعد یک سری قوانین نوشته شده بودخواندم وروی من قوانیین رامیپذیرم کلیک کردم بعد یک پنجره جدیدباز شد ویک سری مشخصات ماننده نام کاربری رمزعبورو...ازمن میخواست ومن ان هاراپرکردم بعددرانتها روی گزینه قبول قوانین وثبت سایت کلیک کردم وسایت(وبلاگ)من ساخته شد.

ودرهمان سایتrozblog.comدرقسمت پنل کاربردی باواردکردن نام ورمزعبوروواردشدن داخل ان می توانم سایت خودم رامدیریت کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 228